عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش شد تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید
سرخط خبرها

«گنگستر شهر آمل» باعث اخراج یک معلم در مدرسه غیردولتی مازندران شد | جنجال یک آهنگ + فیلم

  • کد خبر: ۱۵۰۶۴۹
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
  • ۱۸
«گنگستر شهر آمل» باعث اخراج یک معلم در مدرسه غیردولتی مازندران شد | جنجال یک آهنگ + فیلم
بعد از همه‌گیر شدن یک آهنگ مازندرانی معروف به «گنگستر شهر آمل» ویدئویی از یک مدرسه غیردولتی دست به دست شده که دانش‌آموزان آن در حضور معلمشان این آهنگ با محتوای نامناسب را همخوانی می‌کنند. آموزش و پرورش استان مازندران به این اتفاق واکنش نشان‌ داده است.

به گزارش شهرآرانیوز - در روزهای گذشته ویدئویی از یک مدرسه غیردولتی در مازندران منتشر شد که دانش‌آموزان آن آهنگی محلی و با محتوایی نامناسب را در حضور معلمشان با هم می‌خوانند. این ویدئو جنجال‌ها و واکنش‌های بسیاری به وجود آورد.

تعداد بازدید : 4584

امروز مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در زمینه غفلت صورت گرفته به تسنیم گفته است: اداره کل آموزش و پرورش متولی امور تربیتی و آموزشی است و با رصد موضوع پیگیری لازم در شناسایی مدارس و برخورد با عوامل آن صورت گرفت.

کمالی با بیان اینکه واحد‌های نظارتی با معلمان خاطی برخورد قاطع خواهند کرد گفت: معلم خاطی در مدارس غیردولتی فعالیت داشته و همخوانی در مدارس غیردولتی صورت گرفت.

کمالی خاطر نشان کرد: این رخداد یک اقدام ضدارزشی بوده و از ادامه همکاری فرد با آموزش و پرورش جلوگیری شد و با وجودی که مدارس غیردولتی نقش مهمی در عرصه تربیتی و آموزشی دارند، اما با خاطیان این حوزه برخورد خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه برخورد با مدیر مدرسه نیز به صورت جدی انجام شده است تصریح کرد: آموزش و پرورش در خصوص وجود چنین رخداد‌هایی در مدارس استان برخورد قاطعانه خواهد داشت و در جلسات توجیهی با مدیران و معلم خ استه ایم از ورود چنین موسیقی‌های مبتذلی در مدارس جلوگیری شود.

کمالی با اشاره به اینکه کنترل فضای مجازی یکی از کار‌های سخت به شمار می‌آید و تقویت سرودسازی را در دستور کار قرار داده ایم گفت:در برابر تولید موسیقی‌های ضد فرهنگی ما نیز دست به تولید آثار خواهیم زد.

به گفته مدیرکل آموزش و مرورش مازندران همه دستگاه‌های متولی در تولید آثار فاخر باید به کمک آموزش و پرورش بیایند و در تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران نیز سرودی تهیه شد که باید در جمع دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها پخش شود.

کمالی بر نظارت مستمر بر مدارس استان تاکید کرد و یادآور شد: تقویت فرهنگ دینی و اخلاقی و اسلامی در میان دانش آموزان اهمیت دارد و یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش به شمار می‌آید.


در ادامه حتما بخوانید

با پیگیری آیت‌الله معلمی، معلم قائم‌شهری به کلاس درس باز می‌گردد

باشگاه نساجی می‌خواهد معلم اخراج‌شده قائمشهری را استخدام کند!

علت مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی چیست؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
مرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
5
6
عقده ای ها مگه چیه
هازال
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خیلی هم مبتذل نیست
Rezvan
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
هیچی عزا و ماتم به ایرانیا بیشتر میاد تا خوشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
4
5
ی معلمم میاد بچه ها رو از این فضا و ناراحتی دور کنع و حداقل ی چن لحظه شادشون کنع اخراجش میکنن :) چیه؟ باید نوحه میزاشت بچه هاعم سینه بزنن و گریه کنن؟ اون موقع میشد معلمع نمونه؟؟ #تف_تو_تفکراتتون :)))
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خدا خیرش بده بچه ها رو شاد کرده.کجاش مبتذل ه؟
ناشناس
United States of America
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
خفففه بابا
ارغوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
آخه لطفا شما به محتوا و متن ترانه دقت کن ،اونوقت میفهمی که برای بچه ها تو این سن بد آموزی داره .حرف از لات شدن و عوضی بودن و مشروب خور شدن و عاشق شدن و خودکشی کردن و... معلم پاشو فراتر از چهار چوب تربیتی گذاشته .اینهمه آهنگ شاد و مجاز داریم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
0
0
خاکبرسر بی ظرفیت ما کنن که چشم دیدن‌شادی بچها رو هم نداریم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
1
1
این‌اهنگ غیرمجازه که همه بچها حفظ اند. دمشون گرم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
2
2
تا وقتی میشه نوحه خوند و گریه کرد چرا باید کسی شاد باشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
2
1
ای کاش بااختلاسگران و دزدان بیت المال هم به همین سرعت عمل میکردند؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!۹۲هزارمیلیاردتومان در مجتمع فولاد مبارکه، خواهر حجات را حفظ کن !!!!!
حاج امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
4
1
اقدام انقلابی و بسیار به موقع،البته شلاق و جریمه نقدی و زندان هم صادر کنید بهتر میشد
بیگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
ماسه معلمه وا قعن که برات متعسفم
سیدموسوی
Germany
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
2
1
من به شخصه انتظار برخورد با این معلم را داشتم ولی آموزش و پرورش ابزارهای دیگری هم برای برخورد در دست دارد... میزان برخورد باید مطابق با میزان تخلف باشد... دقیقا باید از پرحاشیه ترین و بی رحمترین نوع برخورد استفاده شود؟؟؟ جنابان آموزش و پرورش آیا شما درک این را ندارید که مردم کثیری برای برخورد با این خانم درخواست کرده بودن و الان با این برخورد اشتباه یعنی اخراج و از نان انداختن این خانم ما هم حس گناه کنیم... مگر این مسائل تمام میشود و مطمئن باشید بار دیگر با تکرار چنین اتفاقی من به شخصه دیگر اعتراضی نمیکنم... چون شما بجای حل مشکل از ریشه به فکر پاک کردن صورت مسئله هستید...
راستگو
Netherlands
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
1
3
جدی؟؟ تعلیمه فرهنگه دینی و اجتماعی به دانش آموزان اهمیت داره؟ اونوقت کی اینارو به شاگردا میخواد درس بده؟؟ نگو که شما مسئولین که غش میرم از خنده! شماها خودتون جورسومه ی فساد هستین اونوقت به بچه ها میخواین یاد بدین؟! بنظره من بهتره شماها برین بچه ها چیزی یادتون بدن! میگی نه: از قدیم میگن حرف راست رو از بچه باید شنید. خودتون چون به خلوت میرود آنکاره دیگر میکند هستین، اونوقت یه رقص و موزیک رو هم به این مردمه بینوا روا ندارین، کی میگه رقص و موزیک گناه است؟ اگه بگین ما، اونوقت باز باید غش کنم از خنده
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
3
0
درود بر آمل کهن و آملی های دلیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
1
0
لازم به گفتن که معلمان غیر انتفاعی استخدام آموزش و پرورش نیستند بلکه تدریس ساعتی با مدرسه غیر انتفاعی طی یک سال تحصیلی
در ضمن فردی در مقام معلم در این حد تشخیص ندهد که چه مطالبی رو برای فرزندان کشور عزیز مان تدریس کند
به درستی جای در آموزش و فرهنگ کشور نباید داشته باشد بلکه با توجه به استعدادش در جای دیگر و حرفه دیگر انجام وظیفه کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
0
0
شاد بودن جرم نیست ولی باید یک آهنگ متناسب با جای و موقعیت پخش شود .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->